dinsdag 19 juli 2011

Uitdaging 72 alweer.

Goedenmorgen, deze week weer een leuke uitdaging.Maak iets leuks met een patroon. het patroon kun je natuurlijk vinden op ons uitdagingen blog.En daar kun je ook de prachtige creaties zien van mijn collegas van het Design Team.
Die hebben er wel wat moois van gemaakt.
Ik had een beetje moeite met inspiratie. je kent dat wel...bloemetje erop...bloemetje eraf.
Lintje erop.......lintje eraf enz enz enz.
Maar goed er moest toch een zakje komen en op een gegeven moment was ik er klaar mee.
Niet echt tevreden maar zal wel eens van pas komen.
De stempel heet Bigsby Juggling en komt natuurlijk uit de shop van Karens Doodles. Groetjes maar weer en succes met de challenge.

7 opmerkingen:

Marjan zei

Ik heb dat ook regelmatig, hoor. Zal iedereen wel herkennen. Maar je creatie vind ik toch erg leuk geworden, met de pompoentjes en de mooie groene bloem op de sluiting.

Groetjes, Marjan

Bernadet zei

tis een superleuk doosje geworden Marion

Ellen zei

Wat een leuk doosje is dit geworden zeg! Leuk met die pompoentjes erop!

Groetjes Ellen

Corine van der Zee zei

En toch vind IK hem leuk hahahha.

Liefs Corine

Yvonne zei

Harstikke leuk geworden Marion. Bloemetje op en er weer af, hi,hi,hi....weet precies wat je bedoelt!!
groetjes Yvonne

greet zei

Wat kun je druk wezen om iets naar je zin te maken. Ik snap het helemaal!
Je kan er tevreden over zijn hoor. Door al je gerommenl is het een leuk doosje geworden.

Groetjes Greet

Renata van Miltenburg zei

En of ik het herken....dit probleem heb ik nou (bijna) altijd! :))) Maar ik vind hem super leuk geworden hoor, de zachte balletjes passen er perfect bij.

Liefs, Renata