dinsdag 26 juli 2011

Laatste kaart! Uitdaging 73.....Alles Mag!

Ja Dames dit is mijn laatste kaart voor het Karens Doodles Nederlandse Uitdagingenblog.
Ik ga er mee stoppen. Ik ben een jaar een trotse designer geweest voor Karens Dooldes en dan is het tijd voor wat anders.Of voor niets anders.
Deze week is de uitdaging: Alles mag, en dat kwam even goed uit. Ik had een klein kadootje nodig en heb dus een notitieblokje opgepimpt met de schattige digi: Little Girl. Het is zo een vrolijk plaatje dat meisje met dat ijsje.
Nog even en ik ga lekker op vakantie. Ik merk dat het rustig is in Blogland. Allemaal een vakantiepauze?
Veel plezier met de uitdaging en prettige vakantie.
Groetjes Marion

7 opmerkingen:

Tinie zei

Schattig notitieblokje is het geworden, Marion!! Jammer dat je ermee stopt! Maar groot gelijk als je lekker wil genieten van wat meer vrije tijd. Fijne vakantie!
groetjes Tinie

Bernadet zei

een prachtige afsluiter Marion.
Heerlijk toch om ff niks te moeten en alleen maar te 'maggen'haha
Bedankt voor de leuke tijd en ik kom je toch nog regelmatig bezoeken hoor!!!

Renata van Miltenburg zei

Een dotje deze afsluiter!! Ontzettend jammer dat je er mee stopt maar ik hoop dat we contact blijven houden! Nu eerst lekker genieten van je vakantie en daarna aan de slag met al die leuke afdrukjes die je nog hebt liggen ;)

Liefs, Renata

Yvonne zei

Geweldig mooi afsluiter Marion. Heerlijk die kleuren die je gebruikt bijna zonde om te gebruiken je notitieboekje!!!

Ellen zei

Dat is een mooie afsluiter Marion.
Bedankt dat je een jaar lang mijn "collega" DT lid wilde zijn, ik ga je mooie kaarten beslist missen! Heel veel succes en plezier met alles wat je nog gaat ondernemen...

Groetjes Ellen

greet zei

Wat een supermooie afsluiter!!!!
Echt een superleuk boekje!

Groetjes Greet

Jolanda Cuper zei

Schitterend wat een prachtig cadeautje! Een erg leuke afsluiting! Veel plezier op vakantie en zend ons ook nog wat mooi weer!
Groetjes Jolanda.