dinsdag 26 april 2011

Nieuwe uitdaging bij Karens Doodles.

Zo, allemaal een leker Paasweekend gehad? Van mij deze week geen bijdrage aan de boekenleggeruitdaging. Ik was er afgelopen zaterdag met een gouwe ouwe. En ja ik was vergeten hem op mijn eigen blog te plaatsen. Helemaal in de ban van het mooie weer. Ik weet niet hoe dat bij jullie is maar ik wil dan eigenlijk elke minuut buiten zijn.Geweldig toch zo een Paasweekend!!!!

Dus zet ik mijn gouwe ouwe er nu maar op.De stempel heet Fisher Dad.

Maar de nieuwe uitdaging is wel erg leuk hoor.
Maak een boekenlegger.
Kijk maar eens op ons uitdagingenblog wat voor mooie creaties er door het designteam zijn gemaakt.
Heb je nog geen Karens Doodles? Klik dan hier.Er zijn een hoop leuke digi's te koop. En als je meedoet met een digi van Karen maak je kans op "Kaart ven de week"en kun je digi's winnen. Dus......aan de slag.

9 opmerkingen:

Bernadet zei

geweldig leuk label, deze gouwe ouwe met die visser

greet zei

Daar is tie dan...... Je label is superleuk!

Groetjes Greet

Renata van Miltenburg zei

Je kunt de label die er in zit prima als boekenlegger gebruiken :) Geweldige mannenkaart en de digi is super leuk voor deze gelegenheid. Ook je details zijn weer top!

Liefs, Renata

Tinie zei

Ja dat mooie weer is heerlijk, Marion!! We zijn gelijk heel erg verwend! En je gouwe ouwe is ook toppie! Wat een leuk idee weer voor een mannenkaart!
Groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Je hebt je BBQ vast al helemaal uitgeprobeerd met dit mooie paasweekend! Genieten hè.
Je kaart is super en kan ook wel voor een prachtige boeken legger door!
Groetjes Jolanda.

Sandra1968 zei

Heel erg leuk!

Yvonne zei

Hartstikke mooi! Super leuke digi. Ook erg mooie details!
groetjes Yvonne

Siljo zei

Mooi hoor !!
Maar je bbq hoek vind ik
helemaal geweldig!!
Groetjes Joke

Marjan zei

Ohhh. Dit ziet er mooi uit, en ook nog een leuke tag annex boekenlegger erin! Trouwens , je nieuwe bbq hoekje ziet er schitterend uit! Ik wilde dat ik ook kon zeggen dat we zo genieten van het mooie weer... In Griekenland is het echt maar zozo.

Groetjes, Marjan