dinsdag 5 april 2011

Nieuwe uitdaging bij Karens Doodles.

De uitdaging van deze week. maak een kaart/project met deze sketch.
En dat is een leuke hoor. ik vind het altijd heerlijk om met een sketch te werken.
Ik heb de digi's Happy feet Men en Happy Feet Women met de computer gemaskeerd. Ja en dat was denk ik een eenmalige actie.........want ik krijg het niet meer voor elkaar. Ik dacht ik ga het gewoon eens proberen in Word. Ik heb word 2007 en met een hoop gepier kreeg ik het voor elkaar. Maar dat was denk ik toeval??????
Maar goed even verder met de uitdaging, kijk eens even op het Challenge blog naar de creaties van mijn collega DT leden.
Heb je nog geen Karens Doodles Digi,s??????Dan word het tijd om hier even te kijken.
Succes met de challenge.Ik ben benieuwd naar jullie werkstukken. 

11 opmerkingen:

greet zei

Ze hebben samen dolle pret. Heel leuk zo samen op een kaart. Het is een mooie vroijke kaart.

Groetjes Greet

Liesbeth zei

Prachtig kaartje Marion, het is gelukt en het ziet er echt uit als een feestje zo.
Ben gisteren al uren met de printer in de weer geweest om een kopie te maken dus aan dat maskeren zal ik maar niet beginnen.
gr. Liesbeth

Joan Ottevanger zei

Erg leuk geworden en super dat je de 2 digi's gecombineerd heb.

Bernadet zei

wat heb je dat super gedaan Marion.
Nog maar weer eens achter die pc kruipen hoor, je komt er uiteindelijk vast nog wel achter hoe je dit gelukt is

Ellen zei

Wat een geweldig idee Marion!
Misschien moet je het nog eens proberen in PSP of Photoshop. Je moet ze volgens mij als verschillende lagen over elkaar kunnen zetten....

Groetjes Ellen

Jolanda Cuper zei

Volgens mij heb je 2 digi's over elkaar heen gezet! Het is een zeer vrolijke en prachtige combinatie geworden zo!
Groetjes Jolanda.

Corine van der Zee zei

Super leuk kaartje en wat goed dat het in ieder geval 1 keer gelukt is, het resultaat mag er zijn!

Groetjes Corine

Renata van Miltenburg zei

Het mag dan een toevalstreffer zijn, het is je maar mooi gelukt!! Ik begrijp er ook geen bal van ondanks Joan's uitleg op ons blog :( Het resultaat is super leuk zoals onze vriend Happy Feet Man op en neer springt :)

Liefs, Renata

majo zei

Hij is geweldig. Ik kan het ook niet hoor!!.
Dat kan ik alleen met rubbere stempels.Wat een mooie bloem en wat een schattig zakje met tag. Groetjes Majo

Marie-claire zei

Dat ziet er heel leuk uit die man en vrouw samen!
Bedankt voor je bezoekje aan m'n blog en leuk dat je volger bent geworden!
Ga meteen ff verder neuzen op jou blog!

Groetjes Marie-Claire

Wil zei

Wat een schitterend kaartje heb je ervan gemaakt.
Groetjes Wil