maandag 31 oktober 2011

lang geleden!

Ja het is al weer ff geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. Kun je wel eens hebben he, dat je druk bent met van alles en nog wat.
Ik heb heus wel wat geknutseld hoor ondertussen. maar nog geen tijd gehad om wat te plaatsen.
Een week of twee geleden het boek Eline"s Winterhuis gekocht en lekker in gebladerd en wat plannen gemaakt.
Samen met Greet gaan we leuke winterdecoraties uit het boek maken.
Maar dan moet je natuurlijk eerst op materialen jacht he?
Nu hebben we alles in huis en kunnen we aan de slag.
Ons eerste project is de herfstboom.Het idee is van myeverydayhandmades.blogspot.com
neem maar eens een kijkje op dit blog.Zo leuk.
Het volgende project komt ook weer uit het boek van Eline.
\Groetjes en knutselse allemaal. marion

4 opmerkingen:

Ellen zei

Leuk hoor, staat heel gezellig! Ik heb rondgekeken op het blog dat je aangeeft: helemaal leuk, wat ze maakt.

groetjes, Ellen

Miriam zei

Hoi Marion,

Wat een leuk hoekje heb je gemaakt, zeg! die uiltjes uit Eline's boek zijn zooooo schattig! Ik krijg al helemaal zin in de decembermaand. November vind ik altijd zo'n nietszeggende maand... :)
hartelijke groetjes, Miriam

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige creatie.
Groetjes sylvia.

Yvonne zei

Ben heel benieuwd naar jullie creaties Marion! Denk dat ik nog maar even niet moet gaan kijken in het boek van Eline.....eerst knutselen aan mijn huis ;-). Groetjes, Yvonne