dinsdag 14 juni 2011

Uitdaging 67.....3D!

Ja dames deze week willen we graag weer eens een oude techniek zien, en wel 3D.
Maar dan met digi,s. Dat is toch een leuke uitdaging. Ik heb zelf ook nog plaatjes geknipt het was nooit zo mijn ding omdat ik niet zo een pietepeuterige knipper ben. maar ik heb wel bewondering voor diegene die de prachtigste kaarten maken met deze techniek.
Dus nu aan de sla met digi,s en 3d. Ik heb mijn digi een aantal keren uitgeprint op verschillend papier. Ik moet zeggen ik was erg tevreden met het resultaat.
De digi heet Nutsy.Heb je nog geen Karens Doodles Digi's?????????Neem eens een kijkje in haar shop ze heeft een heleboel nieuwe.
En voor meer inspiratie klik hierSucces met de challenge.

9 opmerkingen:

Unknown zei

Erg leuk deze kaart en het 3D effect is super. Groetjes, Frea

Cornelie zei

Heel erg leuk kaartje!
Groetjes Cornelie

Liesbeth zei

Wat een schatje.
gr. Liesbeth

Yvonne zei

Hoi Marion, ik vind hem te gek leuk!! Vond dat knippen juist altijd zo leuk om te doen, super idee om een digi in 3D op te werken.
groetjes Yvonne

Jolanda Cuper zei

Schattig hoor!
Erg mooi gedaan!
Groetjes Jolanda.

Bernadet zei

prachtige kaart Marion. Leuke digi heb je gebruikt

Corine van der Zee zei

Wat een leuk en lief kaartje! Mooi gedaan zo in 3D.

Groetjes Corine

Unknown zei

Wat een ontzettend leuke kaart Marion! Heb je link op het blog even aangepast, want hij deed het niet.

Veel liefs,
Renata

greet zei

Het is een superschattige en mooie kaart. Zo geeft het 3D een heel mooi effect.

Groetjes Greet