dinsdag 17 mei 2011

Nieuwe uitdaging = Binnenste Buiten!!!!

Deze week vragen we aan jullie een kaart te maken met aan de buitenkant een tekst en aan de binnenkant de afbeelding. Vandaar Binnenste Buiten. Een leuke uitdaging toch?
Alleen.......ikzelf heb geen kaart gemaakt. Jammer, maar had het even te druk. A.s zaterdag ben ik er weer met een gouwe ouwe.
Neem wel even een kijkje op ons uitdagingenblog om te zien wat het DT ervan gemaakt heeft. Je krijgt genoeg inspiratie, er zijn weer prachtige kaarten te zien.
En als je dan toch aan het googlen bent moet je echt even kijken in Karens Doodles Webshop. Er zijn weer een aantal nieuwe digi's te koop en ze zijn zoooooooooooooooooooo leuk.
Succes allemaal.
Ik zet er maar even een plaatje bij, anders is het ook zo kaal he?

Dit plaatje vond ik ergens op internet, schattig toch?

1 opmerking:

Angelique zei

Ik dacht al, wat is dat voor plaatje. dat is een schitterend plaatje zeg! Ik ben benieuwd naar je gouwe ouwe!!