dinsdag 8 maart 2011

Uitdaging 53!

Een leuke opdracht deze week...maak een simpele kaart met EEN in het oog springend detail!
Ik vond het wel moeilijk hoor, ik ben nogal van de frutsels. Dus een echte uitdaging. Toen schoot mij ineens te binnen dat ik laatst op het blog van Tinie( creatinus) een leuke techniek had gezien. Het heet geloof ik Spotlighting en ik bedacht me dat dat wel een leuk idee zou zijn voor een kaart.Dus Tinie bij deze bedankt voor de tip he? het is echt heel leuk om te doen en ik vind het effect heel grappig.Het schattige papier heb ik laatst van Greet gekregen, ik kon er moeilijk afstand van doe hoor! Dus dames aan de slag met de challenge, heb je nog geen digi's van Karens Doodles dan moet je echt eens even in haar shop rondneuzen.
Mijn collega's van het DT hebben ook weer prachtige kaarten gemaakt. Klik HIER om even te kijken.
O ja de stempel heet: Home Tweet Home. Schattig he?

12 opmerkingen:

greet zei

Echt heeeeel skattig hoor! Een heerlijke lentekaart!

Groetjes Greet

Marjan zei

Leuk zeg, dat spotlighting! Inderdaad springt het nu meteen in het oog. Prachtige kaart, Marion!

Groetjes, Marjan

majo zei

Super leuk idee. En mooi gemaakt. Lieve papiertjes zeg. Fijne dag gr Majo

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!
Groetjes, Sandra

Marijke zei

Mooi zo met de spotlighting techniek! Mooie lentekaart en wat een lief afdrukje.
Groetjes, Marijke en Chantal

Jolanda Cuper zei

Grappig zoals je die vogels onder het vergrootglas hebt gelegd! Mooie kaart!
Groetjes Jolanda.

Renata van Miltenburg zei

Ik vind dit echt een onwijs leuke techniek en super geschikt voor deze uitdaging! Een heel gaaf kaartje en hij past precies bij het schitterende weer van dit moment.

Liefs, Renata

Bernadet zei

oooow wat een onwijs leuk idee zo Marion!!

Tinie zei

Ha Marion,
Dit is echt heel leuk!!! Hij is gaaf zo en voldoet zo echt helemaal aan de uitdaging!
En leuk dat ik er ook bij sta:)!!
groetjes Tinie

Yvonne zei

Hartstikke mooie kaart Marion!!!
groetjes Yvonne

Ellen zei

Wat een ontzettend leuk idee om ergens de aandacht op te vestigen. Helemaal super!

Groetjes Ellen

Unknown zei

Wat een leuk idee! Het effect is geweldig, zo staan ze zeker in de spotlight!